Re: Jak sobie poradzić z blokowaniem facebuka?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Sun 05 Sep 2010 - 09:27:01 MET DST

W dniu 2010-09-04 22:25, Piotr Krzyżański pisze:
> Spróbuj kontaktu bezpośrednio do Darka Fabickiego, sądzę że podstawowe
> materiały do konfiguracji dostaniesz od ręki.

Nie. Fabicki nie odpowiada na żadne mejle, a na WWW miał napisane, że
udziela się wyłącznie na grupach. Niestety nigdy nie odpowiedział na
moje pytania.

Próbowałem kiedyś nawet dzwonić do Ołazika, ale niestety nie na wiele
się to zdało. Nie ma możliwości kontaktu z panem Fabickim inaczej niż
przez grupy.

> Konfigurację DNS na stacjach roboczych sprawdź - ona musi wskazywać
> IP kontrolera domeny.

Tak, to odpowiedź którą zawsze dostaję :D Ale oczywiście tak mam.
Problem nie w tym jest. Niestety nie umiem wyczaić w czym.

> E, tam - SOA - u mnie działa ;-)
> http://tnij.org/h54v

Na tyle, na ile rozumiem ten język guglowy, to nie o to chodzi. Chodzi o
to, że ISA blokuje mi dostęp do zewnętrznych FTP. Z serwera takie
połączenie działa, ale już z wnętrza sieci nie.

--
Przemysław Adam Śmiejek