Re: Jak sobie poradzić z blokowaniem facebuka?

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Sat 04 Sep 2010 - 22:25:25 MET DST

Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:i5u86k$fgd$1@news.onet.pl...

> Możliwe, niestety mam wiele problemów do dzisiaj nie rozwiązanych, a
> fachowców znaleźć się nie da :(

> No mi nie działa.

Szkoda, to fajna zabawka :)

> Próby kontaktu z ołazikiem olałem parę lat temu. Próbowałem
> kilkakrotnie, ale niestety poziom grup był żenująco niski i nic poza faq
> nie można było się dowiedzieć. W szkoleniach uczestniczyłem, ale poza
> Dumnie Wyglądającymi Dyplomami nie wyniosłem z nich niczego.

Spróbuj kontaktu bezpośrednio do Darka Fabickiego, sądzę że podstawowe
materiały do konfiguracji dostaniesz od ręki.

> Niestety, ale nie jestem fachowcem w tej dziedzinie, więc nie umiem
> sobie z pewnymi rzeczami poradzić. A strona angielska niewiele mi da, bo
> zupełnie nie znam tego języka.

Masz przecież translatory online - tłumaczą jak tłumaczą, ale czego nie
doczytasz, to sie domyślisz.

> Teoretycznie właśnie są te blokady po nazwach, ale moje testy wykazały,
> że one działają tylko z zainstalowanym i aktywowanym Firewall Client,
> który w dodatku u mnie domyślnie się dezaktywuje praktycznie wciąż.
>
> Zresztą to nie jedyna rzecz, która nie działa. Od bodajże 3 lat
> nieskutecznie poszukuję fachowca, który by rozwiązał problem długiego
> łączenia z serwerem (start systemu na końcówce trwa koszmarnie długo) i

Konfigurację DNS na stacjach roboczych sprawdź - ona musi wskazywać
 IP kontrolera domeny.

E, tam - SOA - u mnie działa ;-)
http://tnij.org/h54v

Piciu