Re: Nieudana integracja SP6a z NT4...

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Sat 12 Jun 2010 - 14:23:11 MET DST

Użytkownik "OMSON" <omson@o-dwa.pl> napisał w wiadomości
news:huksji$10f$1@news.lublin.pl...

> A jest akurat taka konieczność wykorzystania wersji polskiej? O ile

Dla mnie nie problem skorzystać z wersji angielskiej. Jednak przez lata
poprzyzwyczajałem się do polskiej wersji, np. skróty klawiszowe, których
musiałbym się na nowo uczyć... z tego też powodu używam Irfan View
wyłącznie angielski, w polskim jest/był błąd w tłumaczeniu (pod jeden
skrót klawiszowy przypisane dwa znaczenia jednocześnie), poza tym, też
się przyzwyczaiłem i musiałbym się uczyć naszej rodzimej wersji...

> pamiętam z angielską wersją WinNT 4.0 Workstation z SP6a nie miałem
> żadnych problemów (to był mój pierwszy OS w okolicach 2000 roku).
> Instalowałem go jeszcze na leciwym Pentium MMX 133MHz i 32MB RAM po
> latach i też wszystko poszło gładko (SP wgrywałem normalnie z poziomu
> OS-a).

Najwięcej udało mi się instalatorem popędzić PIII-1200, wyższych nie
miałem okazji, poza swoimi, które już NT4 rozpylały.
Mnie chodzi o popędzenie układu dwuprocesorowego (no, jeden procek
dwuwątkowy, klub jak u mnie, dwurdzeniowy), niby mógłbym położyć go na
starej serwerówce z dwoma P-MMX i potem przełożyć dysk, ale na razie nie
mam pamięci z parzystością, długie SIMy, aby to zacząć, bo NT4 położony
na jednoprockowym MMX, po przełożeniu dysku pod P4-524 (HT 3.06 GHz)
ruszył normalnie, ale jako położopny pod jeden procek... Wolałbym mieć
dwa w menedżerze zadań.

--
((*))
((+))