Re: Nieudana integracja SP6a z NT4...

Autor: TPI <leszek_at_usuntohsw.pl>
Data: Wed 09 Jun 2010 - 12:24:57 MET DST

Użytkownik "Araneus Diadematus" <warchlak@chlewik.pl> napisał w wiadomości
news:4c0d75d3$1@news.home.net.pl...
> Zrobiłem to według wskazówek ze strony
> http://pecarry.yourfreehosting.net/bearwindows/winnt4.htm
>
> Kazali m.in. pobrać Security Rollup Package... ale właśnie, nie
> wytłumaczono, albo ja się nie doczytałem, co z nim zrobić.
> Po tym, co kazali na stronie, zrobiłem obrazek ISO i aby nie psuć płyt,
> podpiąłem go pod maszynę wirtualną. I na starcie, jak pojawia sie ekran z
> tekstem o 50 linijkach, czeka kilkanaście sekund, wypiernicza się z
> komunikatem http://sp5sjt.webpark.pl/nt4-be.png... Domyślam się, że
> problem tkwi w tym, iż tekst angielski z pewnością dotyczył instalki
> [...]

Mam SP6_NT128bit - to nazewnictwo to moje - kiedys pamietam mialem problemy
z zainstalowaniem ponownie SP6 (po instalacji IE6 128bit) i specjalnie cos
tam przerabialem i dzialalo. Nie jestem tylko pewien czy to jest to co Ci
moze pomoc, ale jesli chcesz to moge udostepnic. Chyba jest to wersja pod
NT4 po polsku, "wazy" ok.115 MB

pozdrawiam,
Lech Jablonski