Re: Nieudana integracja SP6a z NT4...

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Tue 08 Jun 2010 - 09:54:46 MET DST

Araneus Diadematus pisze:

> Czy jest jakiś sposób (lub do zdobycia gdzieś gotowa instalka,
> koniecznie polska), aby zintegrować polski NT4 z polskim SP6a (i ew, ale
> niekoniecznie, SRP1, oczywiście, polskim). Zastanawia mnie też, czemu
> kazali pobrać SRP1, a nie wyjaśnili, jak go obrobić...? Czy pozostaje

A jest akurat taka konieczność wykorzystania wersji polskiej? O ile
pamiętam z angielską wersją WinNT 4.0 Workstation z SP6a nie miałem
żadnych problemów (to był mój pierwszy OS w okolicach 2000 roku).
Instalowałem go jeszcze na leciwym Pentium MMX 133MHz i 32MB RAM po
latach i też wszystko poszło gładko (SP wgrywałem normalnie z poziomu OS-a).

Pzdr, OMSON