Re: Restart podczas ładowania.

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sat 12 Jun 2010 - 14:01:39 MET DST

In news:huv3h6$um8$1@news.onet.pl,
*Krzysztof K.* <kowalik_k@op.pl> typed:
> Mam system Windows XP Prof. Podczas ładowania systemu komputer się
> restartuje. Restartuje się zaraz po wpisaniu hasła użytkownika. W trybie
> awaryjnym jest tak samo. Na koncie Administrator jest też restart.
> Uruchomiłem instalację naprawczą, cały proces przeszedł bez problemu.
> Następnie podczas uruchamiania poprosił o aktywację, zaaaktywował się
> on-line i znowu po wpisaniu hasła użytownika restart. Wyłączałem w BIOS
> wszystkie urządzenia, wyjąłem wszyskie karty (LAN, FIREWIRE) i nadal nic.
> Może ktoś z was się z czymś takim spotkał.

Tu chodzi o zapis w kluczu:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon
Shell=Explorer.exe
Userinit= X:\WINDOWS\system32\userinit.exe,
gdzie X- to literka partycji
lub
podmien plik userinit.exe na czysty z instalki.
albo
Przywróć pliki rejestrowe w/g opisu
Jak odzyskać system po uszkodzeniu Rejestru, które uniemożliwia
uruchomienie systemu Windows
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;307545
lub
http://support.microsoft.com/kb/312295/pl