Nieudana integracja SP6a z NT4...

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Tue 08 Jun 2010 - 00:42:27 MET DST

Zrobiłem to według wskazówek ze strony
http://pecarry.yourfreehosting.net/bearwindows/winnt4.htm

Kazali m.in. pobrać Security Rollup Package... ale właśnie, nie
wytłumaczono, albo ja się nie doczytałem, co z nim zrobić.
Po tym, co kazali na stronie, zrobiłem obrazek ISO i aby nie psuć płyt,
podpiąłem go pod maszynę wirtualną. I na starcie, jak pojawia sie ekran
z tekstem o 50 linijkach, czeka kilkanaście sekund, wypiernicza się z
komunikatem http://sp5sjt.webpark.pl/nt4-be.png... Domyślam się, że
problem tkwi w tym, iż tekst angielski z pewnością dotyczył instalki
angielskiej, a ja obrobiłem instalkę polską, niezgodność plików i
sraczka.
Czy jest jakiś sposób (lub do zdobycia gdzieś gotowa instalka,
koniecznie polska), aby zintegrować polski NT4 z polskim SP6a (i ew, ale
niekoniecznie, SRP1, oczywiście, polskim). Zastanawia mnie też, czemu
kazali pobrać SRP1, a nie wyjaśnili, jak go obrobić...? Czy pozostaje
mi ręcznie podmieniać plik po pliczku i edytować manifesty? (mam jak
sporządzić/przeliczyć kontrolki szesnastkowe)
Koniecznie potrzebuję NT4.

--
((*))
((+))