Re: Nieudana integracja SP6a z NT4...

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Tue 15 Jun 2010 - 17:35:14 MET DST

W artykule <4c0d75d3$1@news.home.net.pl>, Araneus Diadematus napisał(a):

> Zrobiłem to według wskazówek ze strony
> http://pecarry.yourfreehosting.net/bearwindows/winnt4.htm

Ale co chcesz osiągnąć?
Jedyny powód jaki widzę integracji, to wsparcie (od chyba SP4) partycji
większych niż 2GB. Ale do tego nie trzeba robić takiej kobyły - wystarczy
drobna modyfikacja (banalnie prosta) plików instalacyjnych, a po
zainstalowaniu systemu, wgranie pełnego SP6 (można go nawet dograć na
tą samą CD).

PS: mam 2 instalki (pełne) NT4 - jedną opisaną jako SP6, drugą jako SP6a.
Ale zastrzel mnie - nie wiem w jakim one są stanie - przygotowywałem je
w 2006 i 2007 roku (muszę sprawdzić na jakiejś wirtualce).
Jedna ma 445MB, druga 508MB (a oryginalna NT4 PL zajmuje 430MB). A dlatego
tak dużo, bo ma od Microsoftu instalkę na Alpha i PPC w standardzie, a ja
tego nie kasowałem.

Jacek