Re: [Win7] Najlepszy driver do bluetootha USB

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Mon 07 Jun 2010 - 11:59:00 MET DST

W dniu 5 czerwca 2010 23:10, Skrypëk pisze:

> Nie ma cię czego bać. Taki Generic Blutooth, pewnie jakiś Pentagram
> oparty na CSR lub coÅ› w podobie: http://support.microsoft.com/kb/841803,
> to ci się po wtyknięciu sam zainstaluje i będzie działał z Microsoft
> Bluetooth Stack. Nie umywa się on Broadcomowego Widcomma, ale jeśli
> sobie zainstalujesz odpowiedni PC Suite to po sparowaniu telefonu
> najwaźniejsze jego usługi będą dostępne.

I tak zrobiłem. Dzięki. System zainstalował dwa urządzenia - Generic
Bluetooth Radio i Moduł wyliczający Bluetooth firmy Microsoft. Te drugie
nie wiem co to jest.

Wykrył jeszcze pozycji "Zewnętrzne urządzenie Bluetooth" do których nie
potrafił znaleźć sterowników.
http://img2.pict.com/38/79/97/3615189/0/przechwytywanie.jpg
Ktoś wie co z tym zrobić i co to może być?
W sumie, komórka i myszka działa.

> A propos słuchawki: wtyknij śmiało dongla i sparuj słuchawkę. Złego się
> nic nie stanie. Jak będzie brakowało sterowników do usług w słuchawce,
> to wtedy dopiero się będziemy martwić.

Nie mam jeszcze słuchawki.. wolałbym gadać przez Skype komórką (w sensie
że bardziej jest pod ręką, chociaż oczywiście mniej wygodnie), ale ponoć
niestety nie da się tak zrobić aby robiła za kartę dźwiękową w systemie,
szkoda.. Bo to fajna sprawa by była. Wydawało mi sie to oczywiste,
kiedyś miałem za "kilka dych" taki telefon Voip USB i robił włąśnie za
kartę dźwiękową, pomyślałem że komórka też tak może. Ale pozostaje
jeszcze zestaw słuchawkowy bluetooth.

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?