problem z niektórymi mp3 w mplayer2.exe, w innych jest ok

Autor: slawek75 <slawek75.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 07 Jun 2010 - 15:24:12 MET DST

witajcie,
do odtwarzania mp3 w xp używam mplayer2.exe, bo jest "lekki" i lubię ten
program :) od jakiegoś czasu dla _niektórych_ mp3-ek, które wcześniej mogłem
odtwarzać, dostaję błąd "Nie znaleziono kombinacji filtrów do zrenderowania
strumienia. (Błąd=80040218)". w wmplayer.exe albo vlc.exe te same mp3-ki
odtwarzają się ok, ale nie chcę używać wmplayer.exe, bo jest "kobylasty", a
do vlc jakoś się nie mogę przyzwyczaić. dodam jeszcze, że przy próbie
uruchomienia mp3 z wmplayer.exe w zasobniku na chwilkę pojawia się ogg (albo
jego pozostałości), a potem komunikat, który napisałem powyżej. Podejrzewam,
że właśnie to ogg może być przyczyną.
napiszcie mi proszę jak wywalić całkowicie to ogg, przekonfigurować wmplayera
albo zrobić z nim cokolwiek, żebym mógł sobie odtwarzać mp3-ki za pomocą
mplayer2.exe.
z góry wielkie dzięki.
pozdr
Sławek
ps) tylko proszę nie kazać mi zainstalować winampa czy cokolwiek innego, ja
chcę tylko wrócić do mplayer2.exe :)