Re: [Win7] Najlepszy driver do bluetootha USB

Autor: Skrypëk <škrypëk_at_pűbliçenëmy.pl>
Data: Sat 05 Jun 2010 - 23:10:57 MET DST

Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:huebmi$4b1$1@mx1.internetia.pl...
> Aha, dodam jeszcze, jeżeli to istotne, że bluetooth ma być wykorzystywany do
> podłączenia komórki, słuchawki bluetooth, ewentualnie myszy ale to nie wiem.
>
> Komórka do dostania się na kartę flash i ogólne zarządzanie fonem, słuchawka
> bluetooth to aby można było przez nią gadać na skype.

Nie ma cię czego bać. Taki Generic Blutooth, pewnie jakiś Pentagram oparty na
CSR lub coś w podobie: http://support.microsoft.com/kb/841803, to ci się po
wtyknięciu sam zainstaluje i będzie działał z Microsoft Bluetooth Stack. Nie
umywa się on Broadcomowego Widcomma, ale jeśli sobie zainstalujesz odpowiedni
PC Suite to po sparowaniu telefonu najwaźniejsze jego usługi będą dostępne.
A propos słuchawki: wtyknij śmiało dongla i sparuj słuchawkę. Złego się nic
nie stanie. Jak będzie brakowało sterowników do usług w słuchawce, to wtedy
dopiero się będziemy martwić. Pewnie wtedy będziesz musiał zainstalować ten
brzydki BlueSoleil, bo Widcomm takich dongli nie wspiera, a zainstalowany na
siłę działa niezbyt dobrze.