Re: [Win7] Najlepszy driver do bluetootha USB

Autor: Skrypëk <škrypëk_at_pûbliçenëmy.pl>
Data: Mon 07 Jun 2010 - 17:50:51 MET DST

Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:huig10$u7c$1@mx1.internetia.pl...

> I tak zrobiłem. Dzięki. System zainstalował dwa urządzenia - Generic
> Bluetooth Radio i Moduł wyliczający Bluetooth firmy Microsoft. Te drugie nie
> wiem co to jest.

To drugie to w sumie ten cały microsoftowy Stack chyba. Tak ma być w każdym
razie.

> Wykrył jeszcze pozycji "Zewnętrzne urządzenie Bluetooth" do których nie
> potrafił znaleźć sterowników.
> http://img2.pict.com/38/79/97/3615189/0/przechwytywanie.jpg
> Ktoś wie co z tym zrobić i co to może być?
> W sumie, komórka i myszka działa.

PC Suite zainstalowałeś? Jak zainstalujesz, to ci wykryje więcej.
To są jakieś rozmaite usługi, które nawet po zainstalowaniu sterowników mają
tajemnicze nazwy.
Na systemie z zainstalowanym Widcommem wyglÄ…da to tak:
http://c.wrzuta.pl/wi7361/e4cc4947000ae41c4c0d1282/0/sterowniki
Ale nawet wtedy kilka zostaje bez sterowników.

> Nie mam jeszcze słuchawki.. wolałbym gadać przez Skype komórką (w sensie że
> bardziej jest pod ręką, chociaż oczywiście mniej wygodnie), ale ponoć
> niestety nie da się tak zrobić aby robiła za kartę dźwiękową w systemie,
> szkoda.. Bo to fajna sprawa by była. Wydawało mi sie to oczywiste, kiedyś
> miałem za "kilka dych" taki telefon Voip USB i robił włąśnie za kartę
> dźwiękową, pomyślałem że komórka też tak może. Ale pozostaje jeszcze zestaw
> słuchawkowy bluetooth.

Nie wiem czy za dźwiękową kartę czy tylko słuchawki i mikrofon, ale z
Widcommem siÄ™ da:
http://c.wrzuta.pl/wi3709/d66164d000069f9a4c0d13c3/0/bblabla
Więc może z Blusoleilem też.