Re: Instalacja Java na XP

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Wed 02 Jun 2010 - 21:06:12 MET DST

In news:17qzshcm74iad$.nmhueeeadk69.dlg@40tude.net,
*Jacek Maciejewski* <jacmacwytnij@o2.pl> typed:
> Witam
> Próbuję zainstalować ze ściągniętego pliku instalacyjnego Java na swoim XP
> SP3. Ponieważ w managerze programów było co nieco starych instalacji i
> updatów Java nie do odinstalowania więc chciałem zrobić na początek
> porządek. Usunąłem wszelkie katalogi mające coś wspólnego z jawą,
> wyskubałem z rejestru wszystkie klucze i wartości wg. stringów java i
> jre1. Nie dały się jedynie usunąć klucze LEGACY-JAVAQUICKSTARTSERVICE, 3x
> powtórzone.
> Na tym etapie kiedy odpalam instalkę Java, kończy z komunikatem error1714
> [...]

Wejdz na http://www.java.com , a zostaniesz za rączkę poprowadzony.
poczytaj:
http://www.java.com/pl/download/faq/index_general.xml
http://www.java.com/pl/download/help/index_installing.xml

Deinstalacja Sun JVM
Standardowo, przez wybranie dodaj lub usun programy, wybierz pozycje "Java
Runtime Environment".
Czasami pozycja "Java Runtime Environment" nadal pozostaje w oknie
zinstalowanych programow.
Przejdz do klucza Rejestru:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall
Znjadz podklucz majaca postac identyfikatora CLSID. Poszukaj, ktory ma w
wartosci "DisplayName" nazwe tematycznie zwiazana z "Java Runtime...",
zapamietaj/zapisz jego nazwe (numer CLSID np.{1666FA7C-........}.
Przejdz do folderu C:\Program Files\InstallShield Installation
Information\<CLSID>, znajdz zapisany identyfikator i usun go.