Re: dusze sie XP HOME

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed 02 Jun 2010 - 20:57:54 MET DST

Dnia Wed, 2 Jun 2010 20:43:45 +0200, Michal Kawecki napisał(a):

> Ale konkretnie o co pytasz? Bo problem z wyrównaniem partycji jest
> uniwersalny i dotyczy wszystkich systemów i konfiguracji sprzętowych.

Konkretnie to o to wyrównywanie partycji do sektorów. Co to jest, jak to się
je i w ogóle - to akurat dla mnie coś zupełnie nowego.

[ Taka dziewczyna, jak już zacznie coś w kierunku faceta uskuteczniać, to  ]
[ on daje się prowadzić jak cielę na rzeź...                               ]
[ ...I przeważnie to jest rzeź...                                   (Musk) ]