Re: Instalacja Java na XP

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Thu 03 Jun 2010 - 10:06:21 MET DST

Dnia Wed, 2 Jun 2010 21:06:12 +0200, Piotr Palusiński napisał(a):

> Wejdz na http://www.java.com , a zostaniesz za rączkę poprowadzony.
> poczytaj:
> http://www.java.com/pl/download/faq/index_general.xml
> http://www.java.com/pl/download/help/index_installing.xml
Bez przesady :) Poczytałem co mówią w związku z 1714. Radzą użyć MS
widndows install clean up. Użyłem ale on nic z jawą nie znajduje.

> Przejdz do klucza Rejestru:
> HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall
> Znjadz podklucz majaca postac identyfikatora CLSID. Poszukaj, ktory ma w
> wartosci "DisplayName" nazwe tematycznie zwiazana z "Java Runtime...",
> zapamietaj/zapisz jego nazwe (numer CLSID np.{1666FA7C-........}.
> Przejdz do folderu C:\Program Files\InstallShield Installation
> Information\<CLSID>, znajdz zapisany identyfikator i usun go.
Jest jeden który ma odniesienie do java (Java Auto Updater) ale nie ma
odpowiednika w postaci katalogu o analogicznym numerze. Przejrzałem też
ręcznie te katalogi (jest ich kilkanaście) i nie stwierdziłem żeby któryś
tyczył się Java.
Zresztą, wspominałem że usunąłem przed instalacją z rejestru wszystko co
miało string "java". Ten klucz to po prostu pozostałość po ostatniej próbie
zainstalowania jawy. W rejestrze zostały jedynie 3 podobne do siebie wpisy
zacytowane przeze mnie w 1 poście.

--
Jacek