Instalacja Java na XP

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Wed 02 Jun 2010 - 20:45:08 MET DST

Witam
Próbuję zainstalować ze ściągniętego pliku instalacyjnego Java na swoim XP
SP3. Ponieważ w managerze programów było co nieco starych instalacji i
updatów Java nie do odinstalowania więc chciałem zrobić na początek
porządek. Usunąłem wszelkie katalogi mające coś wspólnego z jawą,
wyskubałem z rejestru wszystkie klucze i wartości wg. stringów java i jre1.
Nie dały się jedynie usunąć klucze LEGACY-JAVAQUICKSTARTSERVICE, 3x
powtórzone.
Na tym etapie kiedy odpalam instalkę Java, kończy z komunikatem error1714 -
cannot remove older version.
No gdzie jeszcze do jasnej niespodziewanej jest zapisane cokolwiek o
jakiejkolwiek instalacji Java?

--
Jacek