Re: EsetSmart security vs kaspersy

Autor: Marek <marek.grupy_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 29 May 2010 - 21:07:42 MET DST

Dnia Sat, 29 May 2010 17:42:48 +0200, Michal Kawecki napisał(a):

> A włączyłeś heurystykę w skanerze real-time?
była włączona dla nowych, wyłączona dla istniejących plików. Włączyłem dla
wszystkich, niestety: mail przechodzi, keylogger działa bez przeszkód...
Szkoda, bo bardzo tego noda lubiłem a teraz tracę zaufanie.

> Oraz decydowanie co do
> ruchu *każdej* aplikacji w kierunku out?
NIe, tu było na automacie. Sprawdzę, jak zachowa się testowy kaspersky...

PS. Czy można gdzies w necie znaleźć gotowe regułki firewalla dla eset do
typowych zastosowań internetu (poczta,www, https)?