Re: EsetSmart security vs kaspersy

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 30 May 2010 - 00:14:23 MET DST

Dnia Sat, 29 May 2010 21:07:42 +0200, Marek napisał(a):

> była włączona dla nowych, wyłączona dla istniejących plików. Włączyłem dla
> wszystkich, niestety: mail przechodzi,

Żaden AV nie potraktuje aplikacji wysyłającej maila jako trojana. Tak
robi wiele programów. Takie aplikacje można wyłapać tylko na firewallu.

> keylogger działa bez przeszkód...
> Szkoda, bo bardzo tego noda lubiłem a teraz tracę zaufanie.

A czemu uważasz, że w ogóle powinien go blokować? "Keylogger" nie musi
być zagrożeniem. Najwyraźniej ten Twój program wcale nie nosi cech
aplikacji niechcianej ;-).

P.S. Wyślij go do http://www.virustotal.com/pl/ albo
http://virusscan.jotti.org/pl.

--