Re: EsetSmart security vs kaspersy

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 29 May 2010 - 17:42:48 MET DST

Dnia Sat, 29 May 2010 16:38:49 +0200, Marek napisał(a):

> Mam noda 32 ( a ściśłej eset smart security) i kilka razym mnie niemile
> zaskoczył. Przepuścił bezproblemowo prosty, własnej produkcji program
> wysyłający w tle maila (a powinien ostrzec przed aplikacją, któa mogłaby
> być trojanem...) przepuścił zrobionego w celach testowych prostego
> keyloggera.

A włączyłeś heurystykę w skanerze real-time? Oraz decydowanie co do
ruchu *każdej* aplikacji w kierunku out?

> Zastanawiam sie nad kupnem nowego programu, licencja komercyjna kończy mi
> się w czerwcu. Czy Kaspersky Internet Security 2010 będzie dobrą
> alternatywą ?

Bardzo dobrą.

> Szukam czegos nieskomplikowanego w obsłudze i w miarę
> poprawnie działającego na defaultowych ustawieniach. Ważne: nie może za
> bardzo obciążac systemu, (w porównaniu do Eset smart security).
> Marek

To będziesz miał problem, bo Eset jest dość lekką aplikacją.

P.S. Przed pytajnikiem nie stawia się spacji.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/