Re: EsetSmart security vs kaspersy

Autor: Michal Biek <mb_at_rx.pl.invalid>
Data: Sat 29 May 2010 - 21:39:14 MET DST

Marek log(in):
> była włączona dla nowych, wyłączona dla istniejących plików. Włączyłem dla
> wszystkich, niestety: mail przechodzi, keylogger działa bez przeszkód...
Hi!
IMHO jeżeli program został napisany (na tym samym PC, na którym jest,
zgodnie z regułami RFC, API Windows itd.) tzn. nie zawiera szkodliwych
stringów, jest typu portable, działa z uprawnieniami admina to żaden
firewall go nie będzie blokował w działaniu/na wyjściu. Conajwyżej Av
powinien alarmować, ale tego nie jestem pewien (bo nie spotkałem się z taką
sytuacją)!
Aby blokować te programy należy ręcznie, dodatkowo ustawić/poprawić ich
uprawnienia we firewallu.

--
Albo rybki, albo akwarium.