Re: Czy Opera rzeczywiscie jest....

Autor: m4rkiz <aa_at_bb.cpl>
Data: Sat 22 May 2010 - 00:09:59 MET DST

"Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> wrote in message
news:mn8l678849w0$.dlg@kwinto.prv...
> Jest o niej
> głośno i w szybkim tempie zdobywa nowych użytkowników, również dlatego,
> iż praktycznie zdominowała rynek przeglądarek pisanych na smartfony - w
> tym na bardzo popularnego iPhona. Do tego od zawsze była bezapelacyjnie
> najbezpieczniejszą przeglądarką na rynku. Takie są fakty. Nie za bardzo
> więc widzę podstawy do twierdzenia, że "za rok przestanie istnieć". To
> są jakieś wierutne bzdury...

jest o niej glosno poniewaz wymogla na ms dodawanie wyboru przegladarki

opery uzywa ok. 2.3% uzytkownikow i ich liczba na dodatek spada, sam
przesiadlem sie z niej na firefoxa po tym jak zobaczylem najnowsza wersje
(w ktorej nadal np. allegro nie dziala jak powinno)

fakt ze po wielu latach uzywania opery moj firefox wygladem i
funkcjonalnoscia dokladnie ja nasladuje, ale przestalem sie denerwowac,
glownie na nieklikalne linki czy brak galerii w allegro

firefox tez nie jest cudem, zwlaszcza ze znaczna czesc pluginow przestaje
dzialac przy przechodzeniu do nowszej wersji, ale za to nie mam powodow
go uaktualniac (poza bezpieczestwem) w nadziei ze moze kolejna strona\
w koncu zacznie dzialac i wygladac jak powinna