Re: Czy Opera rzeczywiscie jest....

Autor: Wojciech \ <_at_hatter>
Data: Fri 14 May 2010 - 08:42:25 MET DST

Dnia 13-05-2010 o 16:34:02 Jacek Maciejewski <jacmacwytnij@o2.pl>
napisał(a):

> Od wersji 8 Opera ma tyle bugów że niejedna beta programu jest
> stabilniejsza że choćby wspomnę o wiecznej becie Dialoga :)

Konkrety? Chyba że mamy różne pojęcia stabilności.

> Opera się w ogóle przestała nadawać do użytku.

Dlaczego więc jest na czwartym miejscu w rankingu przeglądarek, zaraz po
FF i IE7+IE8?

> Zainteresowani dlaczego, niech sobie poczytają fora Opery, nie będę
> przepisywał tych żalów.

Umówmy się tak: na każdy żal, który wrzucisz, ja odpowiem jednym z forów
dotyczących, powiedzmy, IE albo FF, ok?

> Wcale się nie zdziwię jak za rok Opera przestanie istniećz braku chętnych
> a szkoda bo się świetnie zapowiadała.

To jest już jakaś piramidalna bzdura, szczególnie, że ostatnio Opera
zrobiła spory krok milowy wersją 10.50 i rozwija się bardzo dynamicznie.

> Poza tym jej klient mailowy był całkiem niezły i to
> chyba obecnie jedyna przeglądarka z pocztą, co lubię.

Mailowy, grup dyskusyjnych, IRCa i RSSa, dla ścisłości.

Pozdrawiam -- Spook.