Re: Czy Opera rzeczywiscie jest....

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 14 May 2010 - 07:12:35 MET DST

Dnia Thu, 13 May 2010 16:34:02 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

> Od wersji 8 Opera ma tyle bugów że niejedna beta programu jest
> stabilniejsza że choćby wspomnę o wiecznej becie Dialoga :) Opera się w
> ogóle przestała nadawać do użytku. Zainteresowani dlaczego, niech sobie
> poczytają fora Opery, nie będę przepisywał tych żalów. Wcale się nie
> zdziwię jak za rok Opera przestanie istniećz braku chętnych a szkoda bo się
> świetnie zapowiadała. Poza tym jej klient mailowy był całkiem niezły i to
> chyba obecnie jedyna przeglądarka z pocztą, co lubię.

Moim zdaniem nie jesteś obiektywny w tym co piszesz, a że nie podajesz
żadnych konkretów, tylko prezentujesz swoje "głębokie przekonanie", to i
trudno z Tobą dyskutować.
Fora każdej przeglądarki są pełne żali użytkowników, w końcu one nie po
to są, żeby wychwalać, tylko żeby się skarżyć. Opera się bardzo szybko
rozwija i w ostatnim czasie wielokrotnie dawała inym producentom
przeglądarek silny impuls do nadążania za swoimi innowacjami. Wiele z
nich zostało powielonych, także w Firefoxie. Większość programów przy
wymianie danych uwzględnia już Operę w swoich filtrach. Jest o niej
głośno i w szybkim tempie zdobywa nowych użytkowników, również dlatego,
iż praktycznie zdominowała rynek przeglądarek pisanych na smartfony - w
tym na bardzo popularnego iPhona. Do tego od zawsze była bezapelacyjnie
najbezpieczniejszą przeglądarką na rynku. Takie są fakty. Nie za bardzo
więc widzę podstawy do twierdzenia, że "za rok przestanie istnieć". To
są jakieś wierutne bzdury...

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/