Re: Harmonogram zadań - jak to działa?

Autor: Marek <brak_at_email.com>
Data: Fri 21 May 2010 - 23:20:47 MET DST

Dnia Fri, 21 May 2010 21:12:24 +0200, Michal Kawecki napisał(a):

> Dodaj jako warunek wyzwolenia Uruchamianie systemu, Logowanie
> użytkownika, albo dowolne zdarzenie z eventlog, o którym wiesz że się
> pojawia.

Dzięki za podpowedź lecz nie bardzo potrafię ją w praktyce zastosować.
Jedynym miejscem gdzie mogę określić uruchomienie zadania np. przy
logowaniu (to mi odpowiadałoby) jest zakładka "wyzwalacze". Jeśli w niej
zdefiniuję tylko ten wyzwalacz to przy każdym logowaniu będzie uruchamiana
procedura - a tego nie chcę. Jeśli dodam drugi wyzwalacz (co tydzień o
piątek o 18) to dodatkowo - niezależnie od logowania w piątki o 18 mi się
uruchomi to zadanie: więc jeszcze gorzej.

Na wszelki wypadek napiszę precyzyjniej to co chcę osiągnąć. Jakieś zadanie
ma się uruchamiać w piątki o 18. Jeśli komputer był wyłączony w tym czasie,
to przy najbliższym logowaniu (a potem spokój aż do następnego piątku).

Z pewnością nie chcę tworzyć backupów przy każdym logowaniu, co parę razy
dziennie miałoby miejsce.