Re: HP odzykiwanie systemu XP z ukrytej partycji na dysku. Pytanie.

Autor: PL(N)umber_One <pawprac.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Thu 20 May 2010 - 16:42:26 MET DST

Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> napisał(a):
> Hmm - nie wiem czy odtworzy Ci system z płyt CD, ale na 100% nie odtworzy
> partycji recovery.
> Żeby domyśleć się, czy odtworzy Ci cały system, to backup zrobiony na CD
> powinien zajmować (zakładając, że na dysku jest prawie zero danych
> użytkownika) minimum 4 płyty CD.
> Jeśli backup jest zrobiony na DVD, to powinien zajmować 1-2 płyty DVD
> (u mnie zajmuje 2 DVD z czystym systemem).

Faktycznie napisałem o płytach CD, nie mniej jeżeli zdecyduję sie na ten PC
to dokupię raczej DVD R/W. Na odtworzeniu na nowym dysku partycji "recovery"
mi specjalnie nie zależy.

Istotne jest to, czy jeżeli zrobię sobie zestaw płyt DVD do odtworzenia
systemu XP ze starego dysku ( narzędziem HP backup and recovery manager), to
po wymianie/dołożeniu fabrycznie nowego dysku, będę w stanie odzyskać z tych
płyt w pełni funkcjonalny system na nowym dysku.

Według informacji od HP Polska, nowy zestaw płyt w ramach usługi reinstalacji
systemu XP, to koszt 300-400 pln, czyli raczej warto zakupić wtedy nową
licencję :(.
PP