Re: [cross] dusze sie XP HOME

Autor: Remek <remciu_at_tlen.pl>
Data: Thu 20 May 2010 - 16:09:02 MET DST

Użytkownik "Konrad N.S." napisał:

>> windows 2,28GiB

Za dużo. Zakładam, że odinstalowałeś wszystkie poprawki. Ja mam SP2 i 2,04
GB systemu, a jeszcze parę rzeczy można usunąć. Skorzystałeś z rad na
stronach mówiących o odchudzaniu systemu? Nie będę powtarzał rad tam
zawartych np. o wyłączeniu zbędnych usług zamulających pamięć i
obciążających procesor.

Za dużo. Prawdopodobnie pliki tymczasowe.

Były potrzebne, czy nie? Przestaję Cię rozumieć.

Źle. Czy mobilność systemu poprawiła się?

Remek