Re: HP odzykiwanie systemu XP z ukrytej partycji na dysku. Pytanie.

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Thu 20 May 2010 - 22:47:34 MET DST

W artykule <ht3hoh$lvg$1@inews.gazeta.pl>, PL(N)umber_One napisał(a):

> Faktycznie napisałem o płytach CD, nie mniej jeżeli zdecyduję sie na ten PC
> to dokupię raczej DVD R/W. Na odtworzeniu na nowym dysku partycji "recovery"
> mi specjalnie nie zależy.

No to tym prościej - jeśli to XP, to pożycz od znajomego płytę instalacyjną
OEM i zainstaluj z płyty. Numer seryjny do instalacji masz zapewne pod
laptopem.
Na koniec będziesz miał 30 dni na aktywację (przez internet lub telefon).

> Istotne jest to, czy jeżeli zrobię sobie zestaw płyt DVD do odtworzenia
> systemu XP ze starego dysku ( narzędziem HP backup and recovery manager), to
> po wymianie/dołożeniu fabrycznie nowego dysku, będę w stanie odzyskać z tych
> płyt w pełni funkcjonalny system na nowym dysku.

To musisz sprawdzić sam. Teoretycznie powinna być taka możliwość, ale
po wykonaniu każdego backupu powinno sprawdzać się, czy ten backup da się
odtworzyć.

Jacek