Re: [cross] dusze sie XP HOME

Autor: Konrad N.S. <najswiezy_at_op.pl>
Data: Thu 20 May 2010 - 17:49:42 MET DST

Użytkownik "Remek" <remciu@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:ht3fq2$fea$1@inews.gazeta.pl...

> Za dużo. Zakładam, że odinstalowałeś wszystkie poprawki. Ja mam SP2
> i 2,04 GB systemu, a jeszcze parę rzeczy można usunąć.

tak, poprawki - przynajmniej myslę - odinstalowałem.
u mnie jest system z SP3.
pousuwałewm gówna typu messenegr, outlook (nie OE), gry, wskaznmiki
myszy.

> stronach mówiących o odchudzaniu systemu? Nie będę powtarzał rad tam

kiedys bylem na forum twiker (?) i odchudzałem XP wg porad, ale
skonczyło się fatalnie, cos zrobiłem zle, z czyms przedobrzylem, i
calosc "stanęła" na dobre.

> Były potrzebne, czy nie? Przestaję Cię rozumieć.

tak, to bylo kilka programow jednego producenta, do obliczen
energetycznych, milay po 300-490 MB.

> Źle. Czy mobilność systemu poprawiła się?

zle, ale juz usunąłem.
poprawiło się znacznie, moim zdaniem chodzi lepiej, przynajmniej
wiadomos przychodzaca z outlooka usuwa natychmiast i nie zawiesza sie
przy tym na półtorej minuty - a tak bylo wczesniej.