Re: Jaki uninstaller?

Autor: sTav <marmro9_at_beztego.o2.pl>
Data: Wed 19 May 2010 - 18:00:58 MET DST

> Nigdy nie używałam takiego programu, więc nie wiem czy działa on tak,
> jak mi się wydaje. Przypuszczam, że jest to narzędzie przy pomocy
> którego zarowno instaluję jak i odinstalowauję konkretne programy
> (aplikacje). Jeśli tak, to wydaje mi się, że muszę cały czas używać
> tego samego programu. Czyli zaraz po zainstalowaniu systemu Win od
> nowa muszę zainstalować uninstaller, którego potem bedę już używać
> cały czas.

Tak.

> W ReadMe do rozpakowanej wersji 235 jest informacja, że jest to
> program z 2004 r. Czy warto go teraz używać

Tak, ale należy się zapoznać z opcjami programu (obszary skanowania,
wykluczenia) oraz poznac i zrozumieć mechanizm dzialania zarówno
uninstalera jak i programów instalowanych.

 i czym istotnym różni się
> od wersji najnowszej?

Nie używałem wersji komercyjnych. Zapewne oprócz poprawek czy
udoskonaleń najnowsze zostały przetestowane na Vista i Win7. Autor
(zdaje się) także wpisał "na stałe" w wykluczenia obszary "bez
znaczenia" - n.p. niektóre gałęzie rejestru - co przyspieszyło
skanowanie w obu fazach (przed/po). Zmieniony został już także
kilkakrotnie format zapisu obrazu różnicowego - zapewne by zniechęcic
do crackowania kolejnych wersji programu.

--
Pozdrowienia!
M.