Re: Jaki uninstaller?

Autor: A-Z <anty_at_spam.pl>
Data: Tue 18 May 2010 - 14:06:04 MET DST

> IMHO wart jest swojej ceny.

> Są wcześniejsze wersje TU - freeware.
>
> http://marmro.homeip.net/totaluninstaller234.zip
> http://marmro.homeip.net/TotalUninstall235.zip
> (lastfreeware)

Nigdy nie używałam takiego programu, więc nie wiem czy działa on tak,
jak mi się wydaje. Przypuszczam, że jest to narzędzie przy pomocy którego
zarowno instaluję jak i odinstalowauję konkretne programy (aplikacje).
Jeśli tak, to wydaje mi się, że muszę cały czas używać tego samego
programu. Czyli zaraz po zainstalowaniu systemu Win od nowa muszę
zainstalować uninstaller, którego potem bedę już używać cały czas.

W ReadMe do rozpakowanej wersji 235 jest informacja, że jest to program
z 2004 r. Czy warto go teraz używać i czym istotnym różni się od wersji
najnowszej?

Pozdrawiam
A-Z