Re: [cross] dusze sie XP HOME

Autor: Konrad N.S. <najswiezy_at_op.pl>
Data: Wed 19 May 2010 - 17:01:08 MET DST

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości
news:ht0t50$f5d$1@inews.gazeta.pl...

> Jeśli taka sytuacja ma miejsce od nowości (wszak system był tam
> preinstalowany?) to reklamuj go na podstawie niezgodności z umową

przyjmijmy, ze to nie wchodzi w grę: komputer kupiłem od kogoś, bez
rachunku, nie wiem, gdzie był kupowany, jest starszy niż dwa lata,
system już był stawiany na nim/reinstalowany.

proszę o pomoc: jak to poprawić, jak zainstalowac DOBRZE xp home.

proszę o ewentualną pomoc w instalacji.

lub o zainstlowanie na dysku D:, większym, bo 8GiB, tak, by system i
komputer pracował/startował/bootował z tego większego z dwóch dysków,
jakby to on był systemowym C:.