Re: Jaki uninstaller?

Autor: A-Z <anty_at_spam.pl>
Data: Wed 19 May 2010 - 18:10:34 MET DST

>>> http://marmro.homeip.net/TotalUninstall235.zip

> Tak.

> Tak, ale należy się zapoznać z opcjami programu (obszary skanowania, wykluczenia) oraz poznac i zrozumieć mechanizm dzialania
> zarówno uninstalera jak i programów instalowanych.

> Nie używałem wersji komercyjnych. Zapewne oprócz poprawek czy udoskonaleń najnowsze zostały przetestowane na Vista i Win7. Autor
> (zdaje się) także wpisał "na stałe" w wykluczenia obszary "bez znaczenia" - n.p. niektóre gałęzie rejestru - co przyspieszyło
> [...]

Bardzo Ci dziękuję za podpowiedzenie tego programu i wyjaśnienia.
W tej chwili zależy mi tylko na Win XP.
Dłuższe skanowanie zarówno przed jak i po specjalnie mnie nie przeraża.
Zatem zainstaluję wersję 235. Myślę, że w stosunku do "standardowych"
odinstalaczy to i tak będzie duży postęp.

Pozdrawiam
A-Z