Re: Czy Opera rzeczywiscie jest....

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Fri 14 May 2010 - 10:49:00 MET DST

Dnia Fri, 14 May 2010 08:42:25 +0200, Wojciech "Spook" Sura napisał(a):

> Konkrety? Chyba że mamy różne pojęcia stabilności.
Utrata kontaktu z katalogiem mail kiedy jest gdzie indziej niż standardowo,
dziwne, przypadkowo występujące obciążenia procka czy wycieki pamięci,
tworzenie dziwnych plików htm tu i ówdzie, otwieranie po uruchomieniu
dziesiątek przypadkowych jednakowych stron, trudności w obsłudze html-a
itd...

> Dlaczego więc jest na czwartym miejscu w rankingu przeglądarek, zaraz po
> FF i IE7+IE8?
Bo dalszych miejsc już nie ma :)

> To jest już jakaś piramidalna bzdura, szczególnie, że ostatnio Opera
> zrobiła spory krok milowy wersją 10.50 i rozwija się bardzo dynamicznie.
Zbyt dynamiczne. Była małym zgrabnym progsem dzałającym niezawodnie a teraz
obrasta w bajery a to co robi to knoci. Ale mam nadzieję że okażę się złym
prorokiem i Opera odzyska formę.

--
Jacek