Re: Vista SP1 Promotional Kit

Autor: ikov <ikov1_at_t-l-e-n.pl>
Data: Fri 14 May 2010 - 10:45:50 MET DST

W dniu 2010-05-12 16:08, Mich@l pisze:
> W 2008 roku Microsoft organizował akcję rozsyłania do klientów darmowych
> egzemplarzy swojego sztandarowego wówczas desktopowego systemu
> operacyjnego w wersji mającej działać przez rok (no, prawie darmowych,
> trzeba było jakąś drobną kwotę uiścić tytułem kosztów przesyłki, ale i
> tak warto było bo w zestawie była fajna książka bodajże o Windows Server
> 2008 + ewaluacyjna wersja owego). Dostałem toto, 17 kwietnia 2009
> zainstalowałem sobie na jednym komputerze. Angielska Ultimate, więc
> pakiet językowy można dociągnąć. No i minął rok, a system jak działał,
> [...]
Wziąłem udział w tej akcji. Przesyłka 30 zł, a w paczce Vista Ultimate
SP1, Windows Live oraz dwie płytki z Windowsem 2008 Server x64 (swoją
drogą dobrze zrobili, bo na dniach kupuję W2008R2 i mogłem sobie temat
przećwiczyć na wersji z płytek od MS). Vistę zainstalowałem zaraz po
odpakowaniu, do tego spolszczenie... i gdy mijał rok, zastanawiałem się
co będzie dalej. Nic - działało tak samo. Po jakimś czasie musiałem
przeinstalować system - byłem przekonany, że nie da się już go aktywować
- od czasu pierwszej aktywacji minęło sporo ponad rok. A tu zaskoczenie
- aktywacja przebiegła pomyślnie, wszelkie aktualizacje działają,
żadnych informacji ani zmian po minięciu okresu testowego.