Re: ulubione progsy

Autor: <profesor_kinbote_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 14 May 2010 - 10:46:57 MET DST

> Żeby cokolwiek robić w Win7 to:
> NirSoft Volumouse - volume w rolce myszki
> 7 Taskbar Tweaker - zmiana menu i funkcji przycisków na pasku zadań

> [...]

DW?

WinRAr - oczywiscie - zapomnialem o nim a to jeden z najwazniejszych
dla mnie progsow - bardzo lubie; GoogleEarth - też super świetny prog
- jedyny w swoim rodzaju tak ze o mnie jesli chodzi jest teraz okolo 11
moich ulubionych progsow - ale do odtwarzania muzy nic nie jest tak dobre
jak itunes do filmow dvd uzywam powerdvd