Re: Windows Defender i Security Essential

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 14 May 2010 - 07:29:30 MET DST

Dnia Fri, 14 May 2010 06:59:47 +0200, Piotr Palusiński napisał(a):

> In news:bu1dz4czsxl1$.dlg@kwinto.prv,
> *Michal Kawecki* <kkwinto@o2.px> typed:

> To zależy kto wykonywał test ;-). Jest wiele stron z testami antywirów i
> np. brak na nich NOD32, a jak sami wiemy jest on bardzo dobry. Jest też
> mnóstwo użytkowników, którzy na różnych forach bardzo krytycznie wypowiadają
> się o Microsoft Security Essential. Tak więc Usenet nie jest do końca
> wiarygodnym źródłem. Sam niedawno tego doświadczyłem, znajomy kupił sobie
> komputer i OS-a prosząc mnie o zainstalowanie itd. Nie miał natomiast
> antywira, więc zainstalowałem mu MSE i za pierwszym razem wpuścił
> [...]

Zgoda, jednak w tych testach jakie widziałem plasuje się w okolicach
średniej lub wyżej, co jak na darmowy produkt jest wynikiem dobrym. Nie
zaprzeczam jednak, iż komercyjne produkty są od niego lepsze. Niemniej,
sam jakiś czas temu testowo postawiłem MSE na kilkunastu komputerach i
jak na razie rezultaty tego eksperymentu są zachęcające ;-).

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/