Re: Czy Opera rzeczywiscie jest....

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Fri 14 May 2010 - 10:37:14 MET DST

Dnia Fri, 14 May 2010 07:12:35 +0200, Michal Kawecki napisał(a):

> Moim zdaniem nie jesteś obiektywny w tym co piszesz, a że nie podajesz
> żadnych konkretów, tylko prezentujesz swoje "głębokie przekonanie"

Nie zamierzam podejmować dyskusji, chciałem właśnie jedynie wyrazić swój
pogląd. Nie sądź że jest pochopny bo jestem zatwardziałym fanem Opery,
używam jej od dwóch czy trzech lat i wciąż żywię nadzieję że jej przejdą te
choroby :) Jeśli chcesz dyskutować to idź na stosowne forum i wytłumacz
tamtejszym że Opera nie jest be :) I zauważ że nie napisałem że Opera jest
pozbawiona zalet :) Ależ oczywiscie że je ma i to liczne. Tyle że chłopaki
od jej robienia dali ciała ostatnio. Zapwene pod presją rywalizacji
rynkowej wypuścili niedopracowany produkt. Gdzieś koło wersji 10.99 już
wszystko naładzą ale póki co jest źle.

--
Jacek