Re: Nie mogę dostać się do stron internetowych

Autor: Oli <OlisadebeF_at_aol.com>
Data: Fri 23 Apr 2010 - 10:39:04 MET DST

Michal Kawecki napisał:

> Nie wyłącza. Po prostu blokuje wysyłanie odpowiedzi na ping. Test
> komunikacji z Internetem odbywa się całkiem inaczej - poprzez pobranie
> tekstu Microsoft NCSI ze strony http://www.msftncsi.com/ncsi.txt
> protokołem http po porcie 80 oraz poprzez odpytanie serwera DNS o adres
> dns.msftncsi.com, które powinno zwrócić adres IP 131.107.255.255.

Dzięki za wyjaśnienie.

Nie zmienia to jednak faktu, że procedura 'napraw' próbuje się łączyć przez http, który
jest właśnie zablokowany. Oczekiwałbym raczej, że procedura 'napraw' po stwierdzeniu, że
połączenie po http jest niemożliwe odblokuje ten port.

Pozostaje więc problem jak odblokować port 80. Resety przy pomocy netsh nie pomagają. Ma
ktoś inny pomysł ?

--
  Oli