Re: Nie mogę dostać się do stron internetowych

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 23 Apr 2010 - 10:52:34 MET DST

Dnia Fri, 23 Apr 2010 10:39:04 +0200, Oli napisał(a):

> Dzięki za wyjaśnienie.
>
> Nie zmienia to jednak faktu, że procedura 'napraw' próbuje się łączyć przez http, który
> jest właśnie zablokowany. Oczekiwałbym raczej, że procedura 'napraw' po stwierdzeniu, że
> połączenie po http jest niemożliwe odblokuje ten port.

Jeżeli dostęp http został zablokowany przez trzecią aplikację, to żaden
MS fix nie pomoże.

> Pozostaje więc problem jak odblokować port 80. Resety przy pomocy netsh nie pomagają. Ma
> ktoś inny pomysł ?

Tryb awaryjny z dostępem do sieci. Jeśli zadziała, to znaczy że problem
leży w nie-MSowych usługach uruchamiających się wraz z systemem.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/