Re: Nie mogę dostać się do stron internetowych

Autor: Oli <OlisadebeF_at_aol.com>
Data: Thu 22 Apr 2010 - 21:02:28 MET DST

Piotr Palusiński napisał:
> In news:4bd02677$0$19160$65785112@news.neostrada.pl,
> *news..pl* <pp@ppo.pl> typed:

To już jakaś zaraza ;). W ostatnich dniach widzę juz chyba trzeci post na ten temat
Ja mam te same objawy (z kilkoma przeglądarkami) ale na Viście z SP1. Nie działa po prostu
połączenie http i dlatego działa ping czy Skype.

Mój komputer w zasadzie wymaga połączenia z internetem okazjonalnie ( aktualizacje itp) i
dlatego jakoś powoli próbuję to naprawiać.

Co znalazłem w internecie np takie polecenia
netsh winsock reset
netsh int ip reset
Nie pomogło. Grzebanie w ustawieniach też nic nie dało
Jest kilka informacji o tym, że jest to sprawka antyvira np Pandy. Nie mam
Nie pomaga wyłączenie zapory sieciowej czy Defendera. Antyvira nie było a teraz jest
ArcaVir - nic nie wykrył przed instalacją.
Aha, ArcaVir ma tez zaporę sieciową i tworzy raporty. Np firefox wysyła z portów 492..(
49213) i porty się zmieniają się. Akcja - przepuść, czyli ktoś inny zatrzymuje pakiety.

Do analizy portów ściągnąłem program 'nmap'
Wykazał brak otwartego portu 80, ale to samo pokazał na komputerze na którym przeglądarki
działają.

Wypróbuj te informacje albo poszukaj innych i daj znać jeżeli znalazłeś przyczynę

> Uzyj narzędzia do naprawy - jest w systemie.

Dobre. Od tego zacząłem. Czekam i czekam i na końcu informacja : nie można się połaczyć z
www.microsoft.com(207.46.170.123). Sprawdzam zwykłym pingiem ten IP - brak połączenia.
Sprawdzam pingiem IP na drugim działającym komputerze - brak połączenia. W desperacji
dzwonie do kolegi z innego miasta - brak połaczenia.
MS wbija do swojego programu naprawczego nr IP po czym ten komputer wyłącza !!

--
  Oli