Re: Win7 64 bit 6 GB RAM plik wymiany

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Thu 22 Apr 2010 - 21:55:40 MET DST

Użytkownik "Chichotek" <zy@yvsr.cy> napisał w wiadomości
news:18jof8paxun54$.dlg@chichot.truposza.pl...
> Był 20 kwiecień (wtorek) gdy o godz. 23:14 *Araneus Diadematus*

> Mi kilka razy, najczesciej gry: Two Worlds i Medieval Total War i
> chyba też
> Fallout 3

W takim razie widać, że potrzebujesz swapa. Ja próbowalem z demem
wiedxmina i nie żądał, mimo, że zajęcie pamięci sięgało powyżej 90%, a
jakaś inna gra, jak wspominałem, żądała, mimo, że dwa razy by się
zmieściła. Zastanawiam się, czy grze nie chodzi o to po prostu, by
wymieść do swapa maksymalnie dużo, czyli np. nieużywane obecnie
biblioteki, czy inne programy w tle. aby mieć max. miejsca w pamięci na
swoje sprawy. Tylko jednak nie bardzo rozumiem tego w sytuacji, gdy
pamięci starczy absolutnie na wszystko, co jest włączone w systemie...

--
((*))
((+))