Re: Browser Choice

Autor: <Mich_at_l>
Data: Wed 24 Mar 2010 - 13:26:20 MET

W dniu 2010-03-24 12:00, rageofhonor pisze:

> Bardzo ciekawe poglądy tylko inaczej byś myślał jeżeli ktoś w ten sposób
> mógł dostać się do twoich pieniędzy w banku internetowym. Czy myślisz że
> dane do konta bankowego są mało wartościowe?

Listy haseł jednorazowych nie przechowuję na guglu.

> bukmacherskich itd. powinny być wpisywane w przeglądarki godne zaufania.

No akurat Chrome, z uwagi na otwartość kodu źródłowego, jest
przeglądarką godną zaufania. W przeciwieństwie np. do Opery czy IE.

> informacje na serwerach googla. Nikt nie musi wiedzieć jak sie nazywam,
> gdzie mieszkam, w jakim banku mam konto. Czym się interesuję, jakie strony

Ba, nikt nie musi wiedzieć że w ogóle istniejemy. Ale to chyba nie o to
chodzi w tej całej cyberzabawie.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl