Re: winrar -problem z rozpakowaniem

Autor: Adax <AdaxWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Wed 24 Mar 2010 - 17:33:24 MET

Użytkownik "Araneus Diadematus" <warchlak@chlewik.pl> napisał w wiadomości
news:4ba937e3$1@news.home.net.pl...
> Użytkownik "Adax" <AdaxWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości
> Masz TC? On ma wbudowane rozpakowanie RAR i umie poprosić o hasło, gdy
> trzeba, nie potrzebuje też zewnętrznych programów (to dopiero przy
> pakowaniu). Spróbuj, może da radę? Rzadko się zdarza, bym musiał uruchomić
> zewnętrznego RAR-a.

Dzięki! Jednak znalazłem przyczynę :) zbyt głębokie położenie podkatalogu.
Gdy wpadłem na pomysł przeniesiaenia pliku na D:\, skrócenie nazwy winrara i
wypakowanie do D:\ -> poszło.
Po prostu nazwy plików mp3 były b. długie i ponadto w katalogach i
podkatalogach o długich nazwach. Do tego doszła jeszcze b. długa względna
ścieżka na dysku lokalnym.... To tak dla siebie na zaś, gdybym zapomniał.
Pozdr!