Re: Browser Choice

Autor: rageofhonor <wein_at_wp.pl>
Data: Wed 24 Mar 2010 - 12:00:50 MET

Użytkownik "Mich@l" <kzvfvbk.hfhagb@tnmrgn.cy> napisał w wiadomości
news:hoa7ei$g9$1@inews.gazeta.pl...

> Przejrzałem moje wypowiedzi w tym wątku i w żadnej z nikogo się nie
> naśmiewałem. Po prostu nie mam obsesji prywatności, i dziwię się ludziom
> którzy są takową dotknięci. Zauważam też następującą zależność: im mniej
> wartościowe są czyjeś dane, tym bardziej ten ktoś jest ogarnięty manią ich
> chronienia (od tej reguły są oczywiście liczne wyjątki).

Bardzo ciekawe poglądy tylko inaczej byś myślał jeżeli ktoś w ten sposób
mógł dostać się do twoich pieniędzy w banku internetowym. Czy myślisz że
dane do konta bankowego są mało wartościowe?

Na wielu stronach trzeba podać numer karty kredytowej albo czasami trzeba
się zalogować do banku internetowego. Loginy i hasła do portali
internetowych a szczególnie tych do szybkich płatności przez email, zakładów
bukmacherskich itd. powinny być wpisywane w przeglądarki godne zaufania.
Jeżeli Google Chrome zapisuje informacje że mam konto w określonym banku to
jest łatwiej też o próbę oszustwa. Wystarczy żeby jakiś haker znalazł te
informacje na serwerach googla. Nikt nie musi wiedzieć jak sie nazywam,
gdzie mieszkam, w jakim banku mam konto. Czym siÄ™ interesujÄ™, jakie strony
odwiedzam (tylko z tego jest więcej spamu). Pamiętam że jak rejestrowałem
konto email to pytano siÄ™ mnie o moje zainteresowania a potem portal
przysyłał mi spam związany z zaznaczonymi opcjami