Re: avi z aparatu fotograficznego

Autor: Dominik & Co <dominik.alaszewskinagmailu_at_com.invalid>
Data: Wed 24 Mar 2010 - 07:15:17 MET

Przemysław Adam Śmiejek rzecze:

> żę co? Przecie nie mam do ciebie pretensji. Wyjaśniłem tylko gościowi o
> co chodzi.

Ta, jasne.

> Możliwe. Jednak czy sądzisz, że po wypowiedzi:
> ,,A ciut jaśniej dla początkującego można? :) to jakaś linia komend
> chyva tak? Jaki program? Mencoder? '' jest to właściwe narzędzie dla
> niego? Przecie osoba początkująca sobie z tym nie poradzi.

Oczywiście... Prościej dla początkującego jest "kliknij tutaj i tutaj,
w tym okienku wybierz to, a w tym tamto, jak Ci się pojawi takie okienko,
to naciśnij tamto" czy "otwórz sobie wiersz poleceń i wklej do niego
taką oto linijkę"? A akurat z plikami Canona, wierzaj mi, co nieco
eksperymentowałem (Canon oprócz MJPG dla wideo stosuje jeszcze radzieckie
próbkowanie audio) i albo dźwięk się rozjeżdżał z obrazem, albo były
trzaski. To, co podałem- działa. Pod Linuksem jako i Windows. Sprawdziłem.

> To nawet nie chodzi o linię poleceń, bo ja jako były linuksiarz też ją

Jak nie, jak tak? "Pod Windowsem użyj czegoś z GUI" to nie Twoje słowa?

> lubię, ale mencodera nigdy nie potrafiłem zaczaić. Kiedyś mi go podawano
> jako rozwiązanie na jakieś problemy, ale i tak nigdy go nie zakląłem
> tak, żeby zadziałał. Zawsze sypał błędami, a czytanie mana mi nic nie

Biedactwo. U mnie jakoś zawsze działał. A jak nie działał, to wystarczyło
poczytać komunikat błędu.

> dawało. On wymaga ogromnej wiedzy o kodekach, ich działaniu i w ogóle

No. Jakąż ja ogromną wiedzę muszę posiadać o kodeku xvid, żeby
odnośną linijkę naskrobać. Wyobraź sobie, że nic nie wiem o jego
działaniu, wiem tylko (z manuala), jakie przyjmuje parametry.

> Pewnie można, ale akurat avidemuksem też, a nie wymaga takiej wiedzy

To napisz jak. Ciekaw jestem tego sposobu (poważnie pytam).

--
Dominik (& kąpany)