Re: Browser Choice

Autor: <Mich_at_l>
Data: Tue 23 Mar 2010 - 12:07:56 MET

W dniu 2010-03-22 22:50, Skrypëk pisze:

> I to jest powód żeby śmiać się z ludzi, którym taki układ nie odpowiada?

Przejrzałem moje wypowiedzi w tym wątku i w żadnej z nikogo się nie
naśmiewałem. Po prostu nie mam obsesji prywatności, i dziwię się ludziom
którzy są takową dotknięci. Zauważam też następującą zależność: im mniej
wartościowe są czyjeś dane, tym bardziej ten ktoś jest ogarnięty manią
ich chronienia (od tej reguły są oczywiście liczne wyjątki).

> Niektórzy są na tyle dorośli, że pamiętają czasy gdy cenzura czytała listy z

Mam 37 lat, też dobrze te czasy pamiętam.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl