Re: Robienie zrzutów ekranu w tle

Autor: Dominik & Co <dominik.alaszewskinagmailu_at_com.invalid>
Data: Fri 19 Mar 2010 - 08:22:46 MET

Przemysław Adam Śmiejek rzecze:

> No jak ci się nudzi, to możesz. Nie będę musiał zaśmiecać systemu tym
> kompilatorem. Jak nie, to se jutro w pracy spróbuję spreparować.

http://www.plikos.pl/135f/kapczer.exe.html

--------------------- kod -------------------------------------
#include <ScreenCapture.au3>
$czas=$CmdLine[1]
$katalog=$CmdLine[2]

; ukryj ikonkę w trayu
TraySetState (2)
; usunięcie końcowego backslasha, jeśli jest
If StringRight($katalog,1)="\" Then $katalog=StringTrimRight($katalog,1)

While 1=1
     Capture($katalog)
     Sleep(1000*$czas)
WEnd

Func Capture($katalog)
     Local $hBmp,$nazwa
     $nazwa=$katalog & "\" & @YEAR & "-" & @MON & "-" & @MDAY & "-"
        $nazwa=$nazwa & @HOUR & "-" & @MIN & "-" & @SEC & ".jpg"
     $hBmp = _ScreenCapture_Capture ("")
     _ScreenCapture_SaveImage ($nazwa, $hBmp)
EndFunc