Re: Robienie zrzutów ekranu w tle

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Thu 18 Mar 2010 - 23:37:41 MET

W dniu 2010-03-18 23:18, Konrad Kosmowski pisze:
> Stary co ma rzutnik do VNC to przerasta moje poziomy percepcji i wyobraźni...

No przerasta, a jednocześnie na mnie krzyczysz?
VNC się nie wyrabiał, więc zacząłem wyświetlać obraz na ścianie z
rzutnika, a nie na ekranach przez VNC.

> Ani jedno ani drugie. Przesłanie klatki via VNC powiedzmy z ekranu 1024x768 to
> będzie myślę góra 10KB/s (robiąc klatkę na sekundę).

No OK. Pisałem o płynnej transmisji, a nie o klatce na sekundę. Po
prostu źle dumałem.

> Jeżeli chodzi o obciążenie komputera to proces serwera VNC zajmuje myślę góra
> 2MB pamięci, a obsłużenie wywołania przesłania klatki (wraz z kompresją itd.)
> to na w miarę współczesnym (dajmy na to P2 MMX) komputerze jest pomijalne.
> Sorry nie pisz co nie wydala dopóki faktycznie nie przeanalizujesz jak to
> działa - domysły to jest bez sensu.

Nie denerwuj się tak na mnie, ale ja mam kompy sprzed 8 lat i kurde
codziennie wysłuchuję 8h marudzenia jak to kurde wszystko się tnie i
zamula. Sam start systemu trwa kurde czasami 5 minut. Jak się coś zwiesi
i zamuli to czasami aż mi się płakać chce :( Wokoło wrzask, narzekanie,
a ja nie mogę nic zrobić, tylko czekać.

> To jest wszystko mierzalne i policzalne i
> to są bardzo proste sprawy. W końcu to komputer jest, a nie fizyka kwantowa.

Dla mnie jest kwantowa :( Od lat nie umiem dojść do tego, czemu to
wszystko się tak muli.

> Chociażby VLC.

Nie jest prawdą jakoby. Właśnie to sprawdziłem. Tzn. może sobie radzi
akurat z tymi SWFami z tego narzędzia, ale spróbowałem na posiadanym SWF
i nie łyknęło.

Już zresztą parę razy pytałem na grupach jak przerobić posiadane SWFy do
czegos normalnego i niestety do dzisiaj nie znam rozwiązania.

> Stary Tobie się nawet nie chce Google użyć,

Ale w jakim zakresie?

więc w zasadzie
> dyskusję uważam za jałową - próbowałem pomóc - nie da się.

Dlaczego? Bo nie zrozumiałem takich czy innych aspektów? Że wydawało mi
się, że będzie problem z obciążeniem, bo nie pomyślałem o tym, że w
sumie łapanie może być na danym kompie i do tego 1 klatka na sekundę?

> Po prostu idź do
> sklepu i kup takie rozwiązanie, klikniesz w setup.exe i będzie działało.

A jakie znasz tego typu?\

> Są
> takie. Oczekujesz, że za darmo, bez żadnego wkładu w Twojej strony itd. to się
> samo zrobi...

Nie. Dyskutuję różne aspekty. Nie wiem czemu się unosisz?

> No cóż... dostałeś kilka gotowych rozwiązań. Powodzenia.

No i sprawdzę w wolnej chwili wersję dominików.
A Twoją dyskutuję, bo skoro się znasz, to łatwiej ci wyjaśnić kilka
aspektów, niż mi je zrozumieć bez tłumaczenia.

--
Przemysław Adam Śmiejek