Re: Robienie zrzutów ekranu w tle

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Thu 18 Mar 2010 - 22:17:10 MET

W dniu 2010-03-18 14:34, Dominik & Co pisze:
> Dominik & Co rzecze:

> Jak sobie nie poradzisz, to jutro mogę Ci spreparować
> gotowca w *.exe, który np. może przyjmować 2 parametry:
> - ścieżkę do zapisywanych plików
> - czas pomiędzy zapisywanymi zrzutami.

No jak ci się nudzi, to możesz. Nie będę musiał zaśmiecać systemu tym
kompilatorem. Jak nie, to se jutro w pracy spróbuję spreparować.

Tylko jeszcze muszę jakoś rozgryźć jak to odpalać zdalnie i przerywać
zdalnie. Można by wrzucić do autostartu, a dodać jakieś czyszczenie
starych, żeby zawsze przechwytywało, ale w sumie zawsze nie jest
potrzebne...

--
Przemysław Adam Śmiejek