Re: W7HomePremium i stara Samba

Autor: Piotr B. \(pb2004\) <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl>
Data: Mon 15 Mar 2010 - 20:53:46 MET

Użytkownik "Mariusz Kardyni" <mariusz.kardyni@klub.chip.pl> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:hnksdr$av5$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Chodziło mi o zmuszenie W7 do pracy w trybie user, a nie "domena", w
> Viscie to się jeszcze dało.

Ani w Viście ani w Win7 przecież nic nie trzeba wymuszać. Ustawienie w
Sambie security = user nie mają nic wspólnego z powodem niemożności
połączenia. Problemem najwyżej może być (jeśli nie liczyć błędów w
implementacji Samby) LmCompatibilityLevel od czasu Visty ustawiony na
wysyłanie tylko ntlmv2. W nowych Sambach jest to domyślnie obsługiwane.
Jeśli masz Sambę2 to wystarczy że zmienisz w rejestrze to ustawienie.

Patrz wyżej.

--
Piotr Borkowski